top of page
jan_edited_edited.jpg

JAN DECKERS

Advies met een doel

Een goed werkende IT-omgeving kan een uitdaging zijn; ik sta klaar om deze last te verlichten. Ik ben een eerlijke en positieve professional en de belangen van mijn klanten zijn altijd mijn eerste prioriteit, waarbij ik ze mogelijkheden, aanpassingsvermogen en schaalbaarheid bied. 


Ik ben een zeer georganiseerde consultant met oog voor detail, een talent voor strategie en het vermogen om de juiste prioriteiten te stellen. 

De technische bagage die ik te bieden heb is zeer divers. Daarom vind ik het belangrijk steeds te blijven inzetten op vernieuwen en ontwikkelen.

ZELFSTANDIG CONSULTANT

April 2022 - heden

Als zelfstandig consultant wil ik verder bouwen op de reeds opgedane kennis en ervaring, blijven evolueren om de klanten een zo volledig mogelijk pakket te kunnen bezorgen. Klanten ontzorgen is het doel waar ik dag in dag uit naar streef. Wanneer de klant tevreden is, ben ik het ook. Samen bouwen we aan een constructieve samenwerking in een omgeving van vertrouwen en vakkundigheid.

SENIOR SYSTEM ENGINEER

April 2021 - heden

Er zijn ondertussen nog weinig aspecten van de functie als System Engineer die geheimen hebben voor mij. Mijn klanten kunnen steevast rekenen op een gepaste oplossing, op een professionele manier geleverd en op maat van hun wensen.

JUNIOR / MEDIOR SYSTEM ENGINEER

Maart 2016 – April 2021

Door me steeds te blijven verdiepen en bij te scholen is mijn kennisveld ondertussen zeer ruim geworden. Zowel KMO's als grote bedrijven zaten in mijn klantenportefeuille en zorgden voor de afwisseling en uitdaging die ik nodig had om mijn dagen boeiend te houden.

JUNIOR SYSTEM ENGINEER

Juni 2014 – Maart 2016

Mijn honger naar specialisatie werd groter, en ik kreeg de kans me te ontwikkelen als Junior System Engineer. Een oppurtuniteit die ik met beide handen heb aangegrepen. In minder dan twee jaar tijd had ik voldoende kennis en ervaring opgebouwd om door te groeien naar het volgende niveau.

FIRST LINE HELPDESK

Juni 2012 – Juni 2014

Vanuit mijn functie als first line helpdesk medewerker heb ik ervaren hoe een eindgebruiker denkt. Om te faciliteren in de best mogelijke ondersteuning was het noodzakelijk snel te kunnen schakelen en te lezen tussen de lijntjes. Deze periode was een zeer leerzame ervaring.

MIJN EXPERTISE

  • Windows Server 2003 / 2003R2 

  • Windows Server 2008 / 2008R2

  • Windows SBS 2003 / 2008 / 2011 

  • Exchange 2007 / 2010 / 2013 / 2016 

  • Windows XP / 7 / 8 / 8.1 / 10 

  • Office 365 

  • Office 365 - Sharepoint 

  • Hyper-V & VMWare 

  • Firewall: Fortigate / WatchGuard / Barracuda / Sonicwall 

  • Wireless: Fortinet / Aerohive / Linksys / Cisco WAP / Lancom 

  • iOS & MacOS

  • NAS: Synology , QNAP

  • Back-up: Acronis / Symantec System Recovery / Veeam

expertise.JPG

CERTIFICATEN & ATTESTEN

microsoft365-teamwork-administrator-associate-600x600.png

DEPLOYING MICROSOFT 365 TEAMWORK

images56+.jfif

MCSA SERVER 2012

images.png

MCSA SERVER 2016

Microsoft Azure Administrator Associate.png

AZURE ADMINISTRATOR ASSOCIATE

TALENKENNIS

NL.png

NEDERLANDS

Moedertaal

UK.png

ENGELS

Uitstekend

Flag_of_France.svg.png

FRANS

Goed

GEÏNTERESSEERD?

VIND MIJ OP LINKEDIN

Netwerken is belangrijk. Voeg me vandaag nog toe of stuur gerust een berichtje.

bottom of page